måndag, februari 27, 2006

Nackspärr!

I morse när jag klev ur bilen och slängde ryggsäcken med datorn i över ena axeln kände jag hur det började stråla i armen, upp i bakhuvudet och där satt den. Nackspärren. Det var ett tag sedan nu men jag har lätt att få det pga av min whiplashskada (sedan 97).

Man lär sig leva med smärta (eller "ontet" som Simon kallade det när han var liten). Att ha ont varje dag är jobbigt men hanterbart - men sådana här dagar, med extra smärta, försvinner marginalerna och vill man helst bara... Kan inte ens vrida huvudet och titta på den som sitter till vänster om mig på mötet - tur att jag förvarnat!

På eftermiddagen uppvaktar vi Anders Wettergren på GP som pensionerar sig med blommor och en fin kokbok av Jesper Taube med bilder på Evert. Han får tips av GP's tekniker att höra av sig om han vill starta en politisk blogg. Han ser riktigt road ut. Alla sätt att jobba för ett liberalare Sverige behövs!

Hur ska det gå med min planerade träning imorgon? Kanske kan gå dit och cykla lite i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar