torsdag, februari 16, 2006

Plötsligt händer det...

Simon åkte med mig till Stockholm idag. Vi tog flyget vid 10.30 och tog en eftermiddag med shopping på stan. Han köpte 4 tröjor och ett par jeans. Effektiv.

Efter en snabb lunch var det min tur. Hittade 2 toppar och en sjal på Joy. När jag ska plocka fram mitt stämpelkort där man samlar bonus - ett system jag egentligen inte gillar och just Joy är jag lite sur på sedan de i Frölundatorgbutiken vägrat flytta över 3 stämplar ifrån ett annat kort (har skrivit om detta i december...) - nåväl, när jag fumlar i plånboken får jag givetvis upp båda korten och exediten tittar på mig och frågar:
- Vill du att jag ska flytta över stämplarna så att du slipper ha två kort? Och hon ler.
Precis så enkelt är det. Det stavas kundservice och för vissa är det helt naturligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar