måndag, augusti 27, 2007

Sommaren är slut nu!


Ja, nu finns det faktiskt inget hopp om ett nytt högtryck. Enligt SMHI imorse på radion. Å andra sidan har de haft fel hela sommaren så varför skulle det stämma nu...

Jag gillar hösten!

Har fortfaranade lite "skolstart" i mig - trots att det snarast är mina barn som börjar skolan numera. Men jag har oftare goda föresatser att bli en bättre människa, börja träna, äta nyttigare och planera mitt liv just på hösten - inte vid nyår. (Visst händer det att jag börjar planera då också men lyckas nog faktiskt lite bättre vid höstterminsstarten!)

Så nu kommer löftena:

1. Återuppta bloggen - check!
2. Börja använda stegräknare - check!
3. Veckoplanera maten hemma - förbättringsområde...
4. Träna minst 1 gång per vecka - eeehhh, gjorde det förra veckan!

Jag har åtminstone köpt en ny fin skrivbok och några färgpennor - det hör också till skolstarten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar