söndag, augusti 13, 2006

Jonathan Edwards och jag...

Friidrotts-EM blev en upprepad succé. Nu är Göteborg inte bara fotbollens huvudstad utan också friidrottens. (Efter maktskiftet ska vi också vara Kunskapshuvudstaden - vi ska bli bäst i Sverige!)

Medaljer, stämning och prestationer - allt har varit över förväntan. Och organisatoriskt har det också varit stor succé. Från tävlingsschema till alla volontärers fantastiska jobb!

Roligt också med alla svenska medaljer och alla idrottares imponerande prestationer. Särskilt maraton för herrar :) där jag fick vara blomsterflicka! (Edwards var det på tresteg.)
Min goda vän L undrade hur långt jag var tvungen att springa med blommorna - jag fick påpeka att jag inte var kranskulla... ;)

-------------------------------------------------------------------
UPPDATERAD:
Bilden föreställer Stefano Bladini - segraren i herrarnas maraton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar