lördag, augusti 12, 2006

Tidsoptimist

ja, det är en av mina svagheter. Jag tror att jag ska hinna med allt - men jag vill ju så gärna...

Lördagen bestod därför i:
  • Cykeltur till Gustav Adolfs Torg för att kolla av en inbjudan
  • Vernissage hos Mattias och Cecilia - våra go'a grannar som ställer ut sina verk på Kastellgatan 19 till den 2 september (reklam)
  • Hejade fram damernas maratonlöpare på första varvet på Övre Husargatan
  • Panelsamtal hos LUF's valupptakt vid Skanstorget - härligt gäng, det blir en rolig valrörelse!
  • Cyklade ner mot Ullevi - mycket folk trots lite trist väder.
  • Hejade på damerna på andra varvet - nu i Allén/Avenyen
  • Snabbt in i butik på Avenyen - inget köpt.
  • EM i friidrott - Christian Olssons fantastiska hopp, glad att jag var där!
  • Kräftskiva på Styrsö med 80-talet glada valarbetare - bra start!

Och skoj var det! Hyfsat många steg blev det igår också 11888.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar